Bosseweide 8 te 's-Gravenpolder  |  Routebeschrijving
A A

Herhaalrecepten

HERHAALSERVICE

Voor uw chronische medicatie met een vast gebruik maken wij gebruik van automatische herhaalservice. U hoeft dit dus niet meer zelf te bestellen als u daar bericht van heeft gehad. 

Uiterlijk een week voor u nieuwe medicatie nodig heeft, krijgt u een e-mail waarin staat dat uw medicatie klaar ligt in de apotheek, of in de uitgifteautomaat/kluisjes indien u hier gebruik van maakt.

Aanvragen van overige producten

In de herhaalservice worden alleen medicijnen opgenomen met een vast dagelijks gebruik.

Medicijnen die u wisselend of soms gebruikt, kunnen niet worden opgenomen in de herhaalservice. Wij weten immers niet wanneer dit medicijn op is.

Er zijn verschillende manieren om uw herhaalmedicatie aan te vragen:

  1. Via MijnGezondheid.net of via de MedGemak app.
  2. Door een uitgeknipt etiket van het medicijndoosje in de brievenbus bij de voordeur te doen. Zorg ervoor dat u het etiket volledig uitknipt en bundelt met elastiekje of paperclip.
  3. Via de medicijnbestellijn: Bel het algemene nummer (0113) 311747 en kies optie 2 in het telefoonmenu. Spreek duidelijk de volgende informatie in:
    • uw naam en geboortedatum
    • de naam van het medicijn en de sterkte/dosering
    • het gebruik van het medicijn

Deze medicatie kunt u 5 werkdagen nadat u besteld heeft ophalen tussen 14.00 uur en 17.00 uur. Omdat u ruim vooraf bericht krijgt wanneer uw automatisch bestelde medicatie klaarligt, heeft u tijd na te kijken óf u zelf nog medicatie moet bestellen. U kunt dit dan handig tegelijk ophalen.

Herhaalrecepten in het weekend
Herhaalrecept aanvragen die u in het weekend doet worden op maandag verwerkt.

Actueel

08/09

Griepvaccinaties 2023
De data voor de griepvaccinaties 20...

Lees meer
11/10

Herhaalservice
Het is nu mogelijk om de medicatie ...

Lees meer
Archief